June 23, 2009

tragedi last dae

cuti sem da mla lma tapi baru da masa keboringan nak tules
huhuu
lepas je habes exam aku balik humah malam 2 jgak dengan menaiki bas durian burung
orang pnyala ramai malam 2
dengan beg banyak,aku xmng tagn nak bawak,naseb bek la jejaka2 ukm yg baek aty n simpaty ngan aku tlg
bf aku,yon,da lama blah balek,kalu x dia yg tolong bwak beg 2
pnyala syok nak balek smpi ptg 2 masa paper last( kepimpinan dan kemahiran interpersonal) kol 3ptg
tlupa nak bawak slip peksa,no tempat dudok pon lpa
aku pon cb recall balek no tmpat ddk aku,ingat2 lpa,masok2 ja dwan tnampak mka paksu (senior aku Fakulti Pengajian Islam) yg sku ble kategorikan ensem,senyum2 kat aku,habes tlupa no tmpat duudukk..huhuuu
da plak time 2 la depa wat annoucement suwuh ddk tmpat msg2,tgglla aku tkontang-kntg kat tgh dewn pnyala luas n org tgh pu their eyes on me,owwhhh i didnt gve it a damn!tb2 ja da org panggil aku.DR. Fadzilah Idris,lect aku untk kki.'kamu knapa ddk d cni,why are u here?'..aku pn jwbla 'i 4gt 2 bring ma slip' dgn pantas kilatnya dia membidas "hw cd u 4gt 2 brg it!!!its a crime!!!"tgezut aku,da la ramai owg dlam dewan 2.naseb xkuat sgt.dia tnya aku aku hamek set bape,aku ckap la set 1.."mane ade paper sye set 1!!!"alamak kantoiii,'saya kecewe n 4 u ill give B 4 not paying attention 2 ur slip n ur paper set"tgamam aku.then dye tnye plak,sape nama pnsyarah kmu utk kki?
aku agk lambat sket nak jawab,tb2 ja dya kte'sye sgt kecewa dgn kmu kerana xtawu name sye,tp sye taw u u r in ma class.not even B 4 u,i really frustated!!!"aku dgaq2,nak nanges pn da.
then pengawas peksa 2 my untk mtk aku pnye kad matrik utk 2njukkn tmpat ddk
first 2 agk tganggu ngn statement tsebowt,tp pas2 okay la,lg 40 min masa nak habes.aku da kuaq
huhuuuuu..
sampi dlam bas aku dok tpikay2,not even b?abeh 2 apa yg aku nak dpt?
C,D?
huhuuuuu,..n baru2 result exam kuwaq,aku agak tgezut ngan result aku utk kki
aku ingatkan dpt,C
B pon dak,tapi aku dapat A,hhehe
tq Dr Fadzilah,aku rase dye lpe kowt?
.....?........

1 comment:

iwan said...

oh
congrates!!
urm, how's your pointer?
gempak?