February 22, 2009

KaSot yg camBEst

alkesahnye
last week,aku follow mak aku ke pekan nat(pasar hari)somewhere in kedah untuk memebeli ayam,dageng 4 lunch.
oleh sebab xde keje n abg aku plak asyek dengan fs nye dan online gamenye( sampi x bg chance kat aku nak online.),aku pn saje la men ikut2 mak aku.kat pekan nat(bahasa org kedah)tuh,pnyala rmai orang n kebetulan dah p ctu,xkan nak pkai kasot lawa kan?aku pon men sarong jer kasot selipar 2 yg kale htam
dressing aku pon hnye seluar track n tshirt season aku 2
sampi je kat sane,aku teman mak aku g beli sayur-sayuran dlu..hehe.pas2 tba2,tpandang gerai bhun sup
yg paling sedap n paling banyak nostalgia masa aku s2dy kat smk pokok sena 5 tawon dlu
tnpa manyak fkir,aku pon pegi je,sedang aku jalan2,tb2 de pokkcik ne dye terpijak seliper aku yg dah uzur+stylo season 2,n gueesss apa?seliper aku TERPUTUS d pertengahan jalan yng dpenuhi lautan manusia itu.gelabah siot,mlala aku cary mak aku(anak durhake,ble susah baru nak cary mak)
melilau mata aku ne cari mak aku,rasa cam nak nangis
tetibe je,mak aku dtg dary belakang,"pasepa x jalan".aku pon wat mka sedeh n 2njuk kat mak aku sambel berdialog"seliper adek putuih'-bahase org kedah putus=putuih.
mak aku tnpa pkiaq panjang 2ding jari kat salah satu grai menjual kasot
+seliper.

apa g terkejut berok aku. dengan muke yg penoh kesombongan dan terkejut aku paling kat mak aku.
''u have no choice''-speaking mak aku(mak aku sangat suke berspeaking keranan titlenye sorang gru bhs inggeris).aku pon dgn ter
hnjut n penuh kekontrolan pon jalan ke gerai 2.macam2 dlam fkran aku,aku xpnah bli kasot kat pasar hari,n d brand?sebenonye xkesah pon,but i dunno.sampi jer kat ctu,d 1st thing i said,WOW!!wlawpon kasot pekan nat,tapy cantek gle.lalu aku pun tnpa membuang mase memilih dgn khusyuk spt d kedai vincci n hush puppies(jenama faveret family aku,trutamanya,abg aku).haselnye,what a superb shoess!!!aku sipa bli 3 pasang.kerana harganya 10 rm per pairs.
kesimpulannye,neva ,eva menilai benda hnya dari luarannya
i njoy wearing d shoess

``~~~~zaassssss...~~!!!

No comments: